Akupunktur


Åkte ner till stan idag. Tim köpte en resesäng till Caspian. Det är rätt bra och ha. Visst får vi låna Elloras men dom dagarna det har varit så varmt har Caspian fått sova hos oss så vi har kunnat ha balkongdörren lite öppen för hans rum går knappt att vara i. Solen står på där hela dagen och så kommer det säkert vara i sommar och då får han sova hos oss och man vill ju inte springa och låna den hela tiden så bättre att skaffa egen. Och varför vi inte vill ha han i sängen är för att när det är vamt är det inte så gosigt att ligga 3 personer och svettas. Men annars får han ligga i vår säng hur mkt han vill för det är gosigt.
Har varit och gjort akupunktur hos sjukgymnasten idag. Har börjat bli stel i musklen igen. Va lite smått obehagligt. Jag hade en nål under förlossningen, men det minns jag inte så mkt av den känslan. Ska göra detta nu under några veckors tid, 2 gånger i veckan. Usch va mkt pengar som kommer ryka. Men förhoppningsvis kommer det försvinna helt igen.

Fcik skynda mig hem sen för Ronnebyhus hade ordnat med typ tillställning så man fick fråga om elen och sånt. Det bjöds på korv och dricka oxå. Tim och Caspian va där redan när jag kom och Tim hade redan frågat om allt och skaffat på sig en massa vi kunde läsa så det va inte mer än att prata med folk som bor här på området och sen gå hem.
Rolf har varit här med fika.
Har badat och masserat Caspian och nu ligger han och sover.
Nu blir det unga mödrar avsnitt som jag har missat i 3 dagar, te och mys.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback