Borta bra, men hemma bäst


Nu är vi hemma igen. Kom hem på kvällen igår.
Blev tårta innan vi åkte hem. Caspian va duktig på hemma vägen och sov nästan hela vägen. Vi stannade till i Tingsryd där mamma och Sam bjöd oss på pizza, tack så mkt :) Väl hemma ville Caspian har all uppmärksamhet, vilket inte va det lättaste att ge när Tim höll på att skruva upp saker och jag packa upp. Fick ge med mig till slut, så jag och Caspian badade en stund tillsammans, sen fick han välling och somnade sött. Packade upp det sista sen blev det film och sen la vi oss. Så härligt att få sova i våran säng :)
Har varit jätte roligt att vara i Jönköping men det va härligt oxå att få komma hem till vårt hem, våra saker och våra katter :)
Idag steg Tim upp med Caspian sen vid 10 tiden kom dom in med frukost på sängen till mig, jag är rätt bortskämd med det, min älskling är så snäll. :) Medans jag och Caspian låg i sängen och myste damsög till lägenheten.
Rolf kom med kaker och hälsade på.
Jag, Tim och Caspian åkte hem till Linda, Anders och Ellora. Tims fabro Bosse va även där på besök. Trevligt va det. Ellora va inte på så bra humör så när Caspian satt i hennes gamla baby sitter gick hon brevid och gnällde Lollas lollas. Lånade Elloras solglasögon till Caspian, visst blev han cool ;)
Va på en utav Kallinges pizzerier och sökte jobb, kommer säkert inte bli något eftersom han ville ha någon som va refaren utav att baka pizzer, men jag har iaf försökt :)
Hemma har det tvättats och vikt en massa tvätt, blir rätt mkt när man har varit iväg. Ätit, diskat, kollat på Gosspi Girl och busat lite med Caspian.
Nu blir det chips och mys.

Caspians tandborstning är det inga prblem med nu, har skrattar när vi borsta på han så det är skönt att det gått så bra med det.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback