Bra dag

Caspian ville upp 7.45, men det ville inte mamma så va bara för pappa att stiga upp :) Själv sov jag till 10.00 då Tim kom in med frukost på sängen seen låg vi alla tre i sängen, myste och pratade. Vid 11.30 somnade Caspian och då va det dags för mig att komma ur sängen :P Blev att jag och Tim duschade tillsammans, det är så mysigt att göra det, men det har vi inte gjort sen vi bodde på almvägen. Vi har ju badkar, sen växte min mage så pass mkt att det blev lite trångt ;)
Hämtade sedan vagnen långt ut i rödeby skogarna, sedan hem och provköra vagnen, den va kanon att köra.
Tim har tatuerat och efter kom Kith, Linus och Alice.  Drack kaffe och spelade ytazy, Kith verkade inte fatta så mkt utav det hela :P Tim kom 1.a, Linus 2.a, jag 3.a och Kith sist.
Nu äter vi varma smörgåsar och snart ska vi kolla på film och sen sova.
Caspian den lille stackaren har fått tillbaka förkyldningen och hostan, tycker så synd om han. Va ju knappt 2 veckor sedan han va förkyld, men så åkte Tim på det direkt efter och nu Caspian igen.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

Super fin vagn va det! Vilka nattuglor ni är förresten :-) vi går och lägger oss och kikar lite på tv runt 22.. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback