bullar utan socker


Idag steg vi upp 7.20, Caspian har blivit morgon påigg utav sig. Det stör väl inte mig så mkt, fast jag hoppas att det inte blir tidigare. Det går bra vid 7.30-och framåt :P
Blev en sväng till loppis, hittade en rosa mobil, men tyvärr litar jag inte på utländningarna som står där. Låter säkert väldigt dumt. Men dom har så himla mkt mobiler och teknik appareater trotts att dom står där varje gång, så därför tror jag det finns en risk att det 'är stöldgods.
Hemma blev det bull bak. Bullarna va goda men ngåot saknades och när jag satt där och tänkte slog det mig att jag glömt socker i fyllningen, så typiskt!
Hela familjen gick ut så Caspian fick gunga lite som han skrattade när man satte fart på han. Gullungen.
Blev god middag, potatis, biff och blomkål.
Har badat och kollat på Gossip Girl nu på kvällen. Har ont som bara den i ryggen. Min kropp är inte alls som innan graviditeten, tycker jag får ont överallt och allt händer med den!
Caspian har inte alls varit på humör i övrigt idag, gnällt i stort sett hela tiden, förutom när han fick gunga. Förstå inte vad det är. Tänder? Värme? Jag tycker så synd om min lille pojk när han är så ledsen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback