Dåligt dåligt

Mår sjukt dåligt pga den där p-ringen jag har. Trodde jag skulle slippa illamåendet och yrslen efter ett tag men icke. Så nu har jag tagit ut den.Ska till mvc på måndag och göra gyn undersökning pga att jag har ont i livmorden men är säkrt p-ringen som ställt till det oxå!
Vi har ju elen inräknad i hyren, men idag fick vi hem brev om att det ska tas bort. Dom ska bara sänka hyran med 310 kr. Just nu betalar vi ca 5300. Få se om vi ska bo kvar eller flytta. Men ska dom göra så här får dom jäkla byta till ny kyl och frys. Sen vill jag ha nytt badrum, det ringde Tim till Ronnebyhus idag om, men dom hade inte bestämmt hur det skulle bli än. Sega idioter.
Jag, Caspian, Ida och Alwin har suttit ute i det fina vädret och fikat idag, trevligt va det :)
Nä nu får jag ta Caspian för han börjar bli gnällig.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

köp inast lägenhet... mkt billigare hyra. plus att man själv väljer kyl frys mm... är bättre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback