duktig pojk <3


Skulle bara öva Caspian till att sitta idag, släppte honom men höll händerna så jag skulle ta han när han tippade, men han satt kvar :) Så duktig han är vår lille son. Han sitter ju bara några minuter, men jag tycker han är super duktig. <3 Det bästa är att både jag och Tim satt i rummet, så vi fick uppleva det båda två. Annars är du ju oftast bara mamman som får se det första ögonblicket.
Har fått 3 röda roser utav Tim idag, tack så mkt älskling <3 Tycker det är gulluigt när han kommer med blommor, och speciellt för att säga förlåt efter ett gräl :P
Ha varit och fått akupunktur idag igen. All huvudvärk försvann efter första gången, men jag tänkt jag skulle gå dom tiderna som vi har satt upp så huvudvärken inte kommer tillbaka. Idag fick jag 5 nålar i stället för 3. 2 i nacken, 1 i vänstra axlen, 1 i högra axlen och en i vänstra handen. Men nu efteråt har jag faktiskt riktigt ont i nacken, känns som det inte borde vara så :P
Nu ska Caspian badas och sen ska han få massage oxå.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback