Ensamt


Har känts lite ensamt idag faktiskt. Tim har haft med Caspian på stan och senare hos sin fabror. Jag är så van att vara med Caspian hela dagarna och det är inget jag vill ändra på, men jag måste ju låta Tim få vara ensam med honom oxå. :)
Tim hade köpt denna gulliga tröja till Caspian inne i stan på Lindex.
Jag har rengjort spis/ugn idag men mr mussel eller hur det stavas. Man blir nästan påverkad utav det medlet, trotts att alla ventiler och balkongdörren stod öppen. Det lär ju inte vara hälsosamt iaf!
Har tvättat två maskiner och diskat 3 omgångar, visst är det härligt att göra sysslor? Eller inte!
Fick oväntat besök av Tims kusin Linda, lika trevligt som alltid när hon kommer. Tim och Caspian följde sedan med ner till hennes föräldrar medans jag fortsatte att plocka iordning här.
Har läst lite på körskole teorin och spelat två runder med ytazy med Tim. Jag förlorade båda.
Caspians förkyldning är nästan helt borta så blir föräldra gruppen i morgon. Pratade med en annan mamma därifrån och hon tyckte att det inte gjorde något om han va lite små snuvig.
Caspian somnade typ för 1 timme sedan, helt slut efter en dag med pappa ;)
Har sökt 3 jobb idag, tror inte att jag kommer få något utav dom, men känns skönt att ha gjort det iaf :) Ett som personligassistent åt en flicka på ca 3 år, men då va man tvungenatt ha körkort, sen ett som förskolelärare i Karlskrona kommun, men då va man tvungen att vara utbildad, sen som sevitris på någon resturang i Karlskrona, men där vllle dom ha erfarenhet.
Nä nu blir det tv tittande, Tim hade lånat en film av sin fabro så blir nog att vi titta på den.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback