Fredag


Har ju glömt att lägga ut vad Caspian har fått från sin mormor. Han har dessa 3 skivor. Så nu går favoriten nicke och mojje är hemma :P
Jisses vad det har blåst idag. När vi skulle hem till farmor och farfar fick Caspian ha overall på sig, flise filt och vagn överdrag. Han som annars är så varmblodig utav sig.
Fick pengar utav farmor och farfar till att köpa blöjor, så gulliga. Ändå har vi två blöjpaket här hemma men dom envisades om att dom ville ge han det, så då får man tacka och ta emot :)
Baby gjorde jätte god middag, kyckling med paprika/chili sås och ris.
Varit hos Kith, Linus och Alice ikväll, Caspian somnade efter bara en stund där så han har sovit typ hela kvällen. Vaknade till vid 10 tiden och ville ha lite mat bara.
På hemvägen möttes vi av en hög med redlösa små tonåringar som tjoade och hade sig. Usch och fy att dom inte tar hänsyn till folk som bor i området och sover. Men så va man själv i den åldern, tuffast i stan ;) Men nu när man vuxit upp så inser man hur irreterande det är.
När vi närma oss vårat lägenhets hus så står det ambulanser vid huset brevid. Jag tycker det är så otäckt, för då vet man att något inte är som det ska.
För exakt 6 månader sedan låg jag på förlossningen med så starkar värkar att jag inte kunde kontrollera någonting, jag skek och sparkade med benen. Det va hemskt, men jag skulle kunna göra om det 100 gånger bara för att få känna den fantastiska känslan att få upp sitt barn på bröstet. Älskar min underbara son av hela mitt hjärta <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback