Fullt rulle

Föräldra gruppen idag, roligt som bara den.
Hem och städa upp lite. Sen kom det två tjejer som Tim har suttit och tatuierat typ halva dagen. Den ena bruden som han inte ens kände va väldigt stötande på han. Blir man arg på såna slampor (förlåt mamma) rent ut sagt. När hans tjej och barn sitter i rummet brevid och hör allt!!! Först när Tim berättar att han ska plugga i växjö så vräker hon ur sig då kan du sova hos mig. Inget skratt efter så inget man tar på skämt. Sen bad hon om en paus när han tatuerade henne och då skojjade jag jasså du ger henne paus men när jag vill ha det så får jag ingen. Då säger hon jag har min fot i hans skrev så han ska passa sig säger hon retfullt och hånler mot mig. Hon gjorde en tatuering på benet så Tim hade hennes fot i knät men inte i sitt skrev. Sen massa såna flörtiga kommentarer. Jag har jädra inte varit svartsjuk sen det första året med Tim, men när hon höll på då växte det hela tiden.
Kith, hennes kusin Nikita och Alice har varit här en sväng. Nikita är så roligt :) Hon tittade på mig när jag satt med Caspian och så sa hon är du storasyster. Nej mamma sa jag. Hon tittade på mig som jag ljög och sa jasså låtsas mamma. Haha nej jag är hans mamma Nikita. Jaha säger hon misstroget. Kith frågar henne tycker du hon ser ung ut för att vara mamma. Ja säger nikita och så lägger hon huvudet på sne och säger igen misstroger jasså mamma! :P
Zophie har oxå varit här roligt :) Bjöd henne på middag. Zophies mamma kom en säng när hon skulle hämta Zophie. Va trevligt det. :)
Bleckman har ju oxå varit här, får jag ju inte glömma att berätta. Oxå trevligt.
Har gått en kvälls promenad med Kith och Alice medans Tim och Caspian va hemma och mös. Kith hade varit på börjes där jag bad henne leta efter en laban mössa och hon hittade en så fin som hon fick lägga ut till.
Caspian fick näsblod igen, dock inte mkt, men lite kom från näsan utan att vi gjort något. Bvc rekomenderade att smörja med vaselin i näsan för slemhinnorna. Hoppas det hjälper på min stackars älskling. Ärft sin pappas torra slemhinnor är ju helt klart. Men kan nästan vara säker att snuvan och gnället beror på tänderna för jisses vad han stoppar allt i munnen och nu har diarren kommit oxå. Så min älskling får extra många pussar och kramar nu
Nu blir det te och sen sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback