Gnällspik

Har en lite gnällspik här hemma. Inget duger idag. Tror det kliar väldigt mkt i munnen. Dreglar som tusan och allt ska in i munnen på han. Stackarn, man vet ju inte hur man ska hjälpa han. Tog en tuggleksak som man kunde lägga i frysen, satte den mot munnen men då bara skrek han. Tror han inte riktigt tyckte om att jag höll den mot munnen för när han sj fick in den i munnen gick det bättre.
Idag har vi varit hos farmor och farfar. Caspian fick 50 kr att lägga i sin spargris, så snällt :)
Blev en runda till Konsum och handla lite.
Sen hemma har vi inte gjort så mkt, den mesta tiden/energin har gått till Caspian.
Richard va uppe på en snabb kaffe, va trevligt att träffa han, va ett tag sedan.
Zophie kom hit och gjorde sin första tatuering, så snygg den blev. Jag blev avis, den hade jag kunnat tänkt mig, fast utan hennes namn så klart ;) Blev fjäril i lila, rött och rosa sen med hennes namn. Stackarn va jätte nervös, men det förstår man ju, men sen lugnade hon ner sig när det väl va igång.
Har gett Caspian jordärtsklocka till middag, jisses vad hans fisar har luktat ikväll, urk värre än sin fars.
Zophie har nyss gått, Tim är borta på statiol och Caspian sover.
När Tim kommer hem blir det som vanligt mys och massa kärlek och lite onyttiga gosaker.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback