Grillning igen


Idag vaknade caspian vid 4.20 och ville absolut inte somna om. Men till slut lyckades jag få han att sova. Efter en massa jollrande, skratt och rulla runt i sängen. Bus unge.
Helt underbart väder har det varit idag. Satte mig på balkongen när jag hade vaknat.
Hade gärna velat spela minigolf idag, men vi hittade inga som ville göra det och är inte roligt att bara vara två när man spelar.
Blev i stället en promenad och mjukglass på rosa kiosken.
Följde med Bleckman hem till hans mormor och hennes man. Där blev det grillad kyckling, idag igen :P Sallad, potatis sallad och bröd, gott :) Blev glass senare. Vi gick en runda ute på aspan, så fint det är där ute.
Har nog fått lite färg på mig idag, och myggbett på köpet ;)
Nu blir det film och mys

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback