helt slut

Känner mig helt slut i kroppen. Förmodligen för lite sömn i natt, Caspian har viridit och vänt sig, lika så Tim och jag har varit varm.
Föräldra gruppen slutade förra veckan, men så bestämde vi att vi skulle fortsätta träffas där på räven denna tisdagen, alla va typ intresserade förutom 1. Sofie blev sjuk så hon kunde inte följa ed, men jag och Caspian gick dit. Va först sen kom Jenny och Melvin satt och pratade en stund sen kollade vi på klockan då va den 10. Och inga fler hade kommit. Humm lite dålig stil faktiskt utav dom andra att inte höra av sig. Dom från räven hade plockat fram fika för helagruppen oxå. Hoppas det kommer fler nästa tisdag iaf.
Kith och Alice har varit här en runda idag.
Sen har jag typ bara legat på soffan, längta efter att få sova. Men först tv tittande, alla roliga pogram är idag ju :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback