inne dag


Börjar känna mig lite små slarvig, har inte riktigt skött våra promenader så bra på sista tiden, måste bli skärpning!
Ville absolut inte stiga upp ur sängen i morse, sen jag blev gravid har jag inte haft såna dagar att jag bara vill ligga i sängen utan när jag har vaknat och legat där i ca 10 minute känner jag mig stressad och måste stiga upp, men idag va det annorlunda, men då ville Tim att jag skulle stiga upp. Så han fick muta mig med att göra min frukost för att lyckas få upp mig :P
Caspian har testat sin hoppgunga för första gången, där trivdes han vill jag lova :) Fast han fattade inte att man skulle hoppa utan han bara stod och tittade och snurade runt och log.
Bleckman har varit här typ hela dagen, roligt det.
Har tvättat 3 maskiner tvätt, men har extremt mkt kvar, vart kommer all denna smutstvätt ifrån?!
Har varit hos Ida, Krille och Alwin en sväng, trevligt.
Efteråt gick Tim hem till Tobbe för att spela tv spel, där han fortfarande är, medans jag och Caspian gick hem. Hemma har Caspian fått bada, fått massage, sen har jag sjungt massa barn låtar för han och sen har jag läst en nalle puh bok för han. Jag tror han tycker det är mysigt när man läser för han, han ligger och tittar så lungt på en när man läser :)
Caspian har fått testa välling för första gången idag, han slök det utan protest, fast det är inget som förvånar mig :P
Nu sitter jag ner bäddad i soffan, med enkopp te och en massa tända ljus, så mysigt. Ska ta och titta på Tims dator om jag hittar någon bra film som jag kan kolla på medans Tim är iväg.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback