Min första mors dag

Denna mössan köpte jag när jag va gravid. Jag hade ju tänkt att han skulle ha den när vi åkte hem från BB, men tydligen va den så stor så det är först nu den passar :P

Min första mors dag som mamma :) Fick frukost på sängen. Ett sliver hjärta med en diamant i och en ram där det stod I <3 U, tack så mkt Tim och Caspian <3
Zophie och henns mamma har varit här idag och tatuerat sig. Zophie hon fastnade för tatueringar :P
Grillat hemma hos Micaela och Jaime idag. Jaime va inte hemma bara micaela och barnen. Mamma va oxå där va ju henne vi firade :)
Blev ingen film igår eftersom Kith, Linus och Alice kom så få ta fram bacon chipsen ikväll och mysa till en film, när Caspian har somnat.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mimmi

Vilken sötnos :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback