Motion och sol

Blev ingen Beck igår eftersom Bleckman stannade till 1 i natt. Väldigt sent men det va roligt ändå.

Upp tidigt idag och iväg till föräldragruppen 9.30-11. Lika trevligt som vanligt. Därefter gick jag och Tim hem, Tim gick upp i lägenheten och packade ner mat och leksaker till Caspian. Sedan följde han mig till statiol och hjälpte mig pumpa hjulen vagnen. Jag och Caspian gick hem till Sara, är en bit att gå ta typ 40 minuter. Men härligt att gå i det fina vädret. Fick för mig att vi skulle gena genom skogen vilket man spara typ 10 minuter på. Men ALDRIG mer skogen med denna vagnen. Det va hemskt. I och för sig visste jag att såna vagnar inte går att köra i skogen, det kan man ju räkna ut bara man tittar på dom, men så fick jag för mig att det inte va så mkt sten på vägen, vilket va alldeles fel. Jag va livrädd när jag gick där med vagnen och sen tog rundan typ 20 minuter extra. När vi väl va framme hos Sara bestämde vi att hon, jag, Caspian och Linnea skulle gå ner till ÖoB så blev en sväng dit. Köpte ny body butter.
Va trevligt att vara hos Sara och sitta ute i det fina vädret. Stackars Caspian va jätte varm så blev mkt vatten för hans del.
Hem vägen tog vi det sotra hållet och det gick jätte bra.
Tim och Bleckman hade varit ute och gått så dom kom nästan exakt när vi kom hem.
Hade hoppats på att kolla på Beck nu ikväll i stället, men det va dålig kvalite på det så få vänta :(
Tror jag kommer somna gott i kväll efter att ha gått så mkt idag.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback