Några hundra fattigare


Natten har varit rätt hemsk faktiskt. Vi skulle sova på en luft madrass som vi lånat av min syster. Den skulle vara så bra, men icke. Vaknade hela tiden av att mer luft försvann, till sist låg vi på golvet, så vi fick börja att fylla på med luft igen. Jag har så ont i kroppen!
Blev Ikea och A6 idag, det va roligt :) Dock några hundra fattigare, massa saker på Ikea, sen tröja, tajts och linne till mig och två pyamaser till Caspian.
Är rätt slut efter denna dagen.
När vi kom hem till Roger, Frida och Amy satte jag Caspian i hans baby sitter, helt plötsligt reste han sig med hela ryggen så han satt helt rakt upp, mammas kille har blivit stor <3
Har fått jätte god middag och nu sitter alla och dricker vin förutom mig som hatar det.
Har kollat på familjen är värst, den är kanon den filmen. Snart blir det sova, hemskt men bara en natt till på madrassen sen ska vi sova i vår sköna säng :)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mimmi

Vad han växer och gör framsteg Caspian :) Roligt att följa din blogg! Ha de bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback