Onsdag

Inte gjort för mkt idag. Tim har handlat sen följde hans pappa med upp en runda.
Har gjort Caspians mat för 2 veckor. Blev några måltider med potatis/broccoli, morötter/broccoli, morötter och morötter/palsternacka. Har jordätskocka och majs, men hade inte fler bunkar så få vänta tills han har ätit några måltider innan jag gör mer :P
Har varit hos Kith och Linus ikväll. Kith hade dukat upp med goda saker :) Mango, vindruvor och melon :)
Jag tror Caspian har en favorit låt. Jag sjunger rätt ofta för han, han tittar alltid och lyssna men så fort jag sjunger bä bä vita lam så börjar han le och gung med kroppen :)
Nu blir det att dricka te och gosa med baby, han har lovat mig massage <3


Någon som har tips på vad man ska göra när man fäller extremt mkt hår? Typ finns det någon inpackning som hjälper? Jag lovar att jag snart blir flintskallig, jag drar av tjocka slingor med hår, det började efter förlossningen och nu börjar det bli jobbigt, vill inte tappa mera.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback