Packat och klart ;)

Idag har det städats, diskats och tvättats, duktiga vi har varit. Passade bra att göra det idag, när det ändå va kasst väder, slipper man få ångest över att man inte har varit ute i den friska luften .
Tim har tatuerat idag med, skulle egentligen tatuerat en till ikväll, men blev ändrat.
Varit och handlat lite ed Tims pappa.
Har packat allt inför i morgon, då bär det av till Jönköping ska vara där nu i några dagar. Kommer sakna mina små djävuls katter, men dom lär ha party här hemma med alla grejerna ;)
Va lite orolig när jag skulle packa för nu är vi ju 3 personer och jag skulle ju gärna vilja ha med mig iaf halva boet ;) När jag och Tim va i damark packade jag så mkt att väskan gick sönder, men det gick iaf bra att packa idag, blev bara 1 resväska och en väska ;)
Idag bli min älskade bror 30 år, jisses vilka gamla syskon jag har ;) Men ett stort grattis till Roger på 30 års dagen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback