6 år

Idag är det 6 år sedan min fina och underbara morfar gick bort, saknar honom jätte mkt. Han va verkligen en underbar människa och man blev så glad utav han.

Caspians har haft feber hela dagen ända fram tills ikväll då försvann den och det va som att vända på en hand för helt plötsligt va han helt vanligt igen. Så i morgon blir det öppna förskolan för oss.
Fick sakerna från kryddpartyt idag, men bara mamma och Bleckmna som hämtat sina saker.
Jag har damsugat, diskat och skurat badrummet.
Jag och Caspian har varit ute i blåsten, va rätt jobbigt att gå när det blåste så mkt. Caspian satt så inbäddat och mysigt i vagnen, blir nästan lite avis ;)
Gjorde karl johans svampsoppa och varma smörgåsar till middag. Caspian fick majs & currysoppa och smörgås. Visst är det så att barn under 1 inte ska äta svamp eller har jag fått det helt fel?
Tim är och träna och Zophie är här nu och håller mig sällskap :)
Caspian har varit lite strulig med att sova, fick honom i säng för 20 minuter sen. Då har han ändå sovit 1 ½ timme, sen legat hos pappa, sen hon mig, sen har han och jag legat i hans säng, sen har han legar där sj, sen mitt knä och tillslut somnade han sj i sin säng. Jag är glad att vi inte ha det så varje natt!
Väntar på att den sista plåten med småfranska ska bli färdiga, sen ska vi mumsa :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback