Ännu en helg

Denna helgen har varit väldigt trevlig.
I fredags hade Tim hem studier, så va riktigt roligt att ha honom hemma. Han va gullig och städade medans jag och Caspian va hemma hos farmor och farfar och fikade.
En kille som heter Emil som Tim går tillsammans med på lernia i växjö va här och sov även här. Vi va och åt pizza och han blev helt såld på picknicks pizzer. Men han va väldigt lat han pallade inte gå hem, så han tyckte vi skulle ta en taxi, vi försökte tjata på honom att vi skulle gå för det va ju inte långt, men han gav inte med sig så det blev tillslut taxi från picknick hem till Lindvägen 180 kr fick han betala. 80 kr för körningen och 100 kr för att dom va tvungen att sätta in bilbarnstol till Caspian. Men Emil tyckte att det va värt det :P
Kith, Linus, Alice och Zophie kom på kvällen. Kollade på Idol och sen drack lite, eller Kith drack inte för hon skulle jobba dagen efter. Bleckmna kom en snabb runda oxå.
Igår hände det inte så mkt, vaknade upp med halsont och magvärk, inte roligt alls. Blev tv tittande och lek med Caspian. Tim bakade goda kladdkaks muffins till mig :) Zophie kom en runda innan hon skulle iväg på fest. Sen kom Linus, Kith och Alice på en kaffe.
Sen blev det film och nötter.
Idag har det städats och tvättats. Caspian har fått 39 graders feber. Men vet inte om det beror på förkyldning eller tänderna, hoppas bara det är tänderna för i morgon ska vi på öppna förskolan. Men få ju se nu hur det blir, har han feber så blir det inte någon öppna förskolan för våran del.
Nu ska jag och Tim strax kolla på film och jag hoppas på att min älskling gör lite popcorn till mig, jag pallar inte göra det sj :P Ibland kan man vara väldigt lat

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback