blåsigt värre

Blev ingen öppna förskolan för våran del, Caspian har haft feber hela natten och även idag, legat på 39 typ hela tiden.
Va uppe på vårdcentralen för att kolla mina lungor efter som jag haft ont i dom och svårt med att andas sen i juni. Lungorna såg fina ut och dom tror det beror på att mina muskler är så spända så dom tycker på lungorna. Men det tog prover ä'ndå för att kolla infektion och allergi, ska även göra tester för astma. När dom skulle ta blodprovet hittade dom ingen ådra, sen flyttade sig ådran och sen fick dom inte ut något blod, så armen va lila/blå sen kom det extram mkt blod och nu är hela den ådran svullen och syns över hela armleden och jag har ett stor blå märke i armvecket.
Vi gick hem till Lotta en runda och tog en kaffe och Caspian låg och gosade hos oss.
Hemma har det bara varit en massa gos.
Jag och Tim har varit nere på Hindrickssons och visat foto på badrummet, dom va väldigt missnöjda med vad deras anställda har gjort och dom skulle prata med dom för att sedan komma upp till oss och titta och sen vet jag inte om dom skulle göra om allt med mattläggningen eller om dom återgärda det på något annat sätt. Jag va inte ute efter att dom skulle fixa det, jag ville bara att dom skulle förstå hur ledsen jag är för att badrummet är klart men ser fördjävligt ut. Kanterna är inte raka och bården är ojämn och skilljer 1 cm på ena sidan.
Tims pappa har varit här med fika, sen hade han även köpt en leksak till Caspian.
Bleckmna har varit här och Zophie är här nu. Hon och Tim sitter och spela på telefonerna, så ovanligt eller inte ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback