Fredag

Helg igen, så mysigt :)
Tim har varit hemma idag igen. Han steg upp med Caspian i morse och så ringde han Ronneby hus, vi står ju fortfarande med ett ofärdigt badrum, 1 månad sen dom började, helt sanslöst. Men nu har dom varit ytterligare en gång och kollat på badrummet och kommit på mer fel och äntligen dök målaren upp och började måla. Vi ska få avdrag på någon utav månadshyrerna pga detta. Men jag är inte nöjd, jag tycker detta är så fördjävligt att behöva tjata och vänta så jag ska ha ursäkt utav mattläggarna som slarvat så här mkt och ursäkt utav vaktmästaren som sitter och glömmer ringa målare. Nog om ronnebyhus som inte kan göra något ordentligt!
Jag, Tim och Caspian åkte ner till stan. Handlade lite kläder till Caspian, fikade på andra våningen, köpte en present som Caspian ska få när han fyller år och handlade lite på maxi.
Tim åkte hem och städade emdans jag och Caspian va hos farmor och farfar.
När vi kom hem blev det middag.
Kith och Alice kom en runda, drack kaffe, tittade på idol, åt popcorn och sen hade Kith med sig cider till mig och Tim som vi drack. Trevligt :)
Nu ska jag och Tim mysa ner oss i soffan och fortsätta njuta av fredags kvällen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback