Gårdagen

Igår hade jag kryddparty på kvällen. Alla kom tyvärr inte, jag förstår om man får förhinder, men att ljuga om varför man inte kommer gör mig förbannad!
Men det va trevligt iaf :) Jag och Tim beställde grönsaksbuljong, KJ svampsoppa och sen något man ska dricka när man har tränat, kan även drickas av gravida massa nyttigheter  Äppel-Vassla, Tim som ska ha den drickan alltså :P Eftersom det va många som beställde så fick vi välja en värdinnegåva och det blev  majs-Currysoppa.
Tim bokade in ett nytt kryddparty den 16 november här, tur man har en pojkvän som gillar sånt här :)
Hade rätt ont i magen sen på kvällen efter alla provsmak och sen hade hon gjort några såser som det blev rätt mkt kvar av och det satt jag och tryckte i mig :P Zophie fick smaka lite.
Nä nu ska jag ta mig en kopp te, sen plocka undan här hemma.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: marle

jag föreslår att ni lagar tacos imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback