Händelserik dag

Caspians fina vinter sko kom med idag, super duper fina är dom, 199 kr från skopunkten. Men jag är inte helt säker på om det är rätt storlek, kanske behövs en storlek större ändå tog jag en storlek större än vad han redan har.

Tim va ledig från skolan idag eftersom vi skulle fixa med lite saker.
Vi har varit hos Tims fabror Stefan och hans fru Zita och hälsat på, lika roligt som vanligt. Efter fikade vi med mamma på kontan, tack mamma för fikan :)
Jag, Tim och Caspan gick en runda på stan och Caspian fick lite nya kläder som ni kanske redan har sett?! :)
Tofflan har varit här, Tims pappa har varit här en runda med fika.
Tog ett bad eftersom jag har rätt ont i musklerna, sen gick vi hem till Elin och David. Tim och dom andra skulle kolla på fotboll. Tim är fortfarande kvar men jag och Caspian gick hem för Caspian behövde sova och jag ska kolla på kungarna av tylösand.
Ska ta och värma vetekudden, göra en kopp te, tända ljus och krypa ner i soffan .

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback