Ingen ro, ingen vila

Nästan direkt efter att jag uppdaterat bloggen igår vaknade Caspian och vägrade att ligga i sin säng. Fick ligga hos oss i soffan tills han somnade. Sen på natten satte det igång, han grät och total vägrade somna. Så han låg och kröp mellan mig och Tim hela natten, vid 6 när Tim gick till bussen tog jag Caspian med mig in på hans rum och så la vi oss i hans säng. Där kan han iaf inte trilla ner, för han är sjövild och slänger sig gärna ut för sängen/soffan. Tog typ 15 minuter sen sov han som en stock. Jag gick tillbaka till sovrummet och somnade direkt. Men efter 3 timmar hade Caspian ingen lust att sova, då va det bara upp och se glad ut.
Vi har fått en hel del nya kanaler inom ronnebyhus, så jag tänkte att jag skulle göra en sån där kanal sökning och spara dom, duktiga jag sabbade allt så inte ens dom vanliga kanalerna fanns kvar. Stackars Tim fick sätta sig med det när han kom hem.
Zophie har varit här en snabb runda och pratat lite.
Medans Tim och Hampus va och tränade och Caspian sov så passade jag på att rensa bland Caspians kläder, blev 3 kassar fulla som skulle sparas och typ en halv som skulle säljas, men jag har rensat ut det som skulle säljas innan oxå så därför va det inte så mkt nu.
Snart blir det att krypa ner i sängen och hoppas på ordentlig sömn, Tim har sagt att han ska ta Caspian i natt men ibland kan det vara lite svårt att få upp Tim när han väl har somnat.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback