Låång promenad

Idag sov Caspian länge, jag steg upp vid 10 och Caspian vaknade nog runt 10.30.
Jag, Caspian och Zophie va ute på en lång runda. Först till mammas jobb för att hämta en lapp och mamma fick vissa Caspian för alla, sen vidare ner till Öob. Handlade en bultbräda som Caspian ska få när han fyller 1 år bara 2 månader kvar, tänk så fort tiden har gått. Handlade även present papper, stora kuver att skicka iväg trader sakerna i och body butter. Sen blev det vidare till blomster butiken typ vid djupafors vad den nu heter. Hittade fina krukor och matchande ljuslycktor som jag vill ha, sen lite annat. Sen blev det hem. Rundan tog samanlag 3 timmar haha men vi gick ju inte fort :P
Blev fika här hemma, kaffe och goda kladdmuffins som Tim bakade till oss igår.
När Tim kom hem blev det tacofylld paprika med advokado sallad gottit, Caspian tyckte om det, fast han fick bara tacofärs, majs och advokado.
Ida och Peter kom hit. Peter tatuerade sig medans jag och Ida satt och pratade.
Sen kom Sara hit och tatuerade sig oxå.
Kanon dag har det varit. Nu blir det film ch mys med baby <3

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback