lördag-söndag

har inte orkatskriva eller sitta vid datorn, har haft så mkt annat för oss.
I lördags skulle jag, Tim och caspian titta på kossor. Vi hittade inga som ville följa med och när vi väl gick till det stället vi trodde det fanns kossor fanns det inga. Vart tar alla kossor vägen? Förr tyckte jag man knappt behövde leta för dom fanns överallt nästan och nu hittar man inte dom. :( Några tips på vart man hittar kossor i Kallinge?
Vi bestämde oss för att i stället gå till lönnamahagens lekplats för att leka och fika, men Caspian somnade i vagnen så det blev bara fika för mig och Ti. Gick i stället hem till Lotta för lite kaffe och fika där.
Hemma lagade Zophie god middag till oss, fläskfile i såsoch hasselbacks potatis. Hade tvättstugan mellan 19-23 men gick bara första rundan, sen fick stackars Tim ta det. Kith va här och drack kaffe med oss, trevligt :) När Kith hade åkt satte vi igång en film, så hade vi morötter, gurka och dipp, jag somnade rätt fort och Zophie somnade tydligen oxå i filmen :P
Söndags va jag rätt trött eftersom Caspian vaknat flera gånger under natten. Städade iaf lite, och Tim va och handlade lite.
Zophie kom på kvällen och så tittade vi färdigt på filmen :P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback