Öppna förskolan


Idag har vi varit på öppna förskolan med Malin och Tilde, mkt roligt :)
När vi kom hem fick Caspian lite mat, sen somnade han och sov som en stock, helt slut efter allt busande.
Varit på Kontan och fikat med Caspian, mamma, Micaela, Robin och Sebbe, tack för fikat mamma :) Sen gick vi till körskolan där vi pratade lite angående hur jag ska ta mitt körkort, mamma köpte en cd med ett teori pogram det tackar jag för :)
Nu ikväll har Caspian och jag badat, sen har Tim tränat och jag har kollat på skånefruarna och kungarna av tylösand. Snmart dags att sova. Se hur länge jag få sova i natt, Caspian har kommit in i det där att han inte vill sova sj och blir hysterisk om man går.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback