Röstat

Full rulle hela dagen. Bleckman och Malin har varit här idag. Sen gick jag, Tim och Caspian till Slättagårsskolan för att rösta. Sd i komunal och M i riksdagen.
Gick hem till Lotta efter och tog en kaffe. Tim gick efter en stund hem och städade, sen kom vi hem när det va färdigstädat, härligt :)
Jag och Zophie har tvättat ikväll, och ikväll orkade jag tvätta hela passet, men som vanligt alltid ska något bli fel. Jag glömde mina nyklar precis när dörren slagits igen till tvättstugan så Zophie fick öppna, jag glömde starta torkskåpet, allt blev inte torkt så det ser ut som jag vet inte vad här hemma med kläder hängda över gardin stängerna, stolarna och sängramen.
Nu ska vi strax gå och lägga oss är riktigt trött efter denna dagen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback