sega och dryga

Blir så trött på folk. Varför ska man behöva ringa och jaga folk när det är deras jobb att se till att saker ska bli gjorda. Det är 6 dagar sedan mattläggarna blev klara här, men inte har jag sett någon målare här. Och den där förbannade kvinnan som är vaktmästare här är så slö så jag vet inte vad. Hon borde lära sig att sköta sitt jobb för det är inte första gånger jag få ringaoch jaga henne och när till och med dom från Ronnebyhus säger till mig 1 dag efter attmattläggarna ha varit här att jag nog behöver ringa och tjata på henne för att något ska bli gjort då är det illa!

Idag har varit en rätt lugn dag. Diskat en massa disk, vikt tvätt och varit ut och gått två runder. Nu blir det mys med baby innan vi ska sova.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback