skånefruarna

Vilka pinsamma människor det finns. Skäma ut sig så i tv! För er som såg skånefruarna vet ni nog vad jag prata om. Men det där att gå på glödhet kol vill jag oxå testa, verkar rätt tufft faktiskt!
Kung av tylösand va väl inte direkt bättre, dock lite mer roligare. Inta massa ego trippade skånaska iq befriade kvinnor som tror dom är något.

Dagen har varit rätt lugn. Mamma hämtade mig och Caspian, så var jag och sökte jobb i stan, sen följde med mamma när hon klippte sig. Zophie kom och mötte oss, så körde mamma hem oss. Zophie följde med hem, blev kaffe och en massa prat, sen gick vi och mötte Tim och åt pizza.

Ringde en som vunnit kläder på tradera utav mig. Pengarna skulle varit inbetalda för 3 veckor sedan. Hon sa att hon inte kunde beta för hon tappat bort mitt konto nr, sen började hon prata om att jag blåste henne på pengar, för jag ville inte sam frakta och massa annat. Vilken dåre, jag förklarade för henne att hon kunde inte ringa när hon budat och vunnit saker och tro hon kan ändrapriset och då skulle hon plötsligt inte betala. Och hon va så full så till slut sa jag till henne att man ringer inte om sånt när man har druckigt helt tyst i telefonen och sen sa hon att hon va nykterist och jag förklarade att det hördes att hon hade druckigt och då ville hon helt plötsligt inte tjabba längre och la på.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback