Snoriga

Jag och Caspian har blivit rätt snoriga. Caspians näsa rinner hela tiden, hoppas han inte kommer bli dunder förkyld.
I morse hade dom stängt av elen, blev otroligt förbannad när jag kommer ut för att göra välling till Caspian och ser detta. Sånt bode dom tala om att dom ska göra så man vet det, men det är ju Ronnebyhus vi bor inom så man kan ju inte förvänta sig allt för mkt.
Jag och Caspian mötte upp Malin och Tilde, sen gick vi till öppna förskolan. Lika roligt idag, märks att barnen gillar atta vara där, men det är bara Caspian och Tilde dom är så små.
Hemma somnade Caspian, sen kom min moster Anna och kusin Gabriella och lämnade lite saker. Caspian fick kläder, pulka och ett snickar bord utav dom, det har tillhört min kusin Elias.
Mamma kom hit på en kopp te, sen följde jag och Caspian med henne ner till stan och handlade.
När vi kom hem lekte vi på Caspians rum och fotade lite.
Tim och hans pappa hämtade oss senare så körde vi ner till Öob köpte en låda till Caspian som är på hjul, sen blev det lite annat. Hämtade Hampus sen hem. Tim och Hapus bar in tvättmaskinen, härligt att ha in den igen :)
Tim och Hampus stack till gymmet och jag nattade Caspian. Bleckmna kom en snabb runda, sen har jag tittat på arga snickarn och skåne fruar, snart börjar kungarna av tylösand.
Så ska ta och göra mig en kopp te.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback