Tisdag

Glömt att ställa klockan igår, trodde ändå att Caspian skulle vakna vid typ 7.30,men idag sov han 1 timme längre så blev lite stressigt eftersom vi skulle iväg. Men va ändå klar rätt fort och det fanns tid över.
Varit på öppna förskolan med Caspian, Malin och Tilde va jätte skoj.
Caspian somnade direkt när vi kom hem och sov i 4 timmar, helt slut efter allt lekande. Jag passade på att göra lite nytta. Bäddade, diskade, damsög och damtorkade.
När Caspian vaknade blev det lek och sen en promenad. Träffade Bleckmna, sen Tim, Mette och lilla Freja så stod och pratade med dom en stund.
Blev super god middag idag oxå, biff, potatis, sås, kokta morötter och blomkål (eller som jag säger vita träd). Det är super gott, men vi har det inte så ofta eftersom jag tycker det är så tråkigt att göra biffar.
Hampus va här och drack kaffe innan, va roligt att träffa honom igen eftersom jag inte sett honom på 2 år, sista gången va den dagen Johan begravdes. Men jätte roligt att träffa honom, och hans såg helt annorlunda ut nu.
Tim och Hampus är och träna nu, Caspian sover och jag har nyss stigit upp ur badet.
Nu ska jag dricka te och vänta på att Tim kommer hem.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback