Trötta familjen

Idag är vi väldigt trötta här hemma. Tim va så trött i morse att han knappt kom upp, i och för sig får man alltid tjata på han att han måste stiga upp, men idag mådde han dåligt och va inte alls pigg men skola blev det ändå. Jag och Caspian steg upp i vanlig ordning 7.30 vilket vi har gjort i snart 2 veckor nu, vid 10.30 somnade Caspian vilket han brukar göra sov i ca 2 timmar, jag tog mig en lite tupplur på 30 minuter. Sen vid 16.00 då one three hill började la vi oss på soffan och somnade och sov fram tills 18 då Tim kom hem från skolan, Caspian somnade gott igen vid 21 tiden och jag är så trött att jag knappt orkar sitta uppe.
Vi har iaf lästa några sagor, varit hos farmor och farfar, gått en promenad, diskat och kokat napparna till nappflaskorna. Så lite har gjorts idag, även om jag egentligen borde gjort mkt mer än så.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback