våldtäckt

Man tror inte att man känner folk som utför våldtäckter, så hemska och vidriga människor kan man bara inte ha runt sig.
Men så kommer det, att en person som jag har umgåts med, kännt sen jag va 14 år. Jag kan inte säa att jag blev förvånad, men jag hade ju inte trott han skulle sjunka till den nivån. Att han raggade på yngre tjejer och alltid satt på sidor där man kunde få tag på små tjejer som va villiga att göra saker, det visste jag men detta som har hänt är något som inte borde hända.
Jag känner mig äcklad att jag har umgåts med en sån person som han. Kommer aldrig mera kunna säga ett ord till honom, men en sak är säker han borde få ett helvete!
Våldtäckt ska ingen behöva uppleva!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback