Hahaha

Igår skulle man ju ställa om klockan, vilket jag va helt säker på att jag gjorde. Men när jag ställde om klockan på mobilen va jag nog lite tanksprid.
Jag hade hade ställt mobil alarmet på kl 9. Steg upp och klädde på mig och ringde Tim som va på jobbet.
Tim undrade om jag hade vaknat tidigt idag.
-Nä jag hade ställt mobilen på kl 9 så jag steg upp då.
-Men har du glömt att ställa om klockan?
-Nä det gjorde jag igår när jag ställde om alla andra klockerna
-Det lär du inte ha gjort för klockan är bara 8, Martinique.
Hahaha vad jag skrattade åt mig själv. Så typiskt mig att tjata på alla andra och sen reder jag inte ens ut att ställa om alla mina klockor :P Men iaf nu är man vaken i tid och har gott om tid och göra sig iordning :)

Sanna om Äntligen :):Vad menar du med ena vagnen? ska ni ha mer än en vagn??
Svar: Yes vi har två vagnar, en som vi har fått utav min syster som är helt underbar att köra, men det saknas en del när man ska ha liggdelen i så det ser rätt dumt ut. Men så va det tänkt att vi skulle spara den och ha ena vagnen här och ena vagnen i någon bil (när vi har skaffat någon och när vi har tagit körkort). Men nu kom jag på hur man kunde ha liggdelen utan att det ser dumt ut, så tänkt att vi skulle ha den i lägenheten. Vissa barn vill ju vaggas till söms och sen kan det va bra om bebisen få sova under dagen ute på balkongen när det bli varmare, det ska ju vara bra för barn att sova ute.
Sen har vi en vagn som vi köpte för ett tag sedan och den ska vi använda som vagn utomhus.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Jaha... okej jag förstår...!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback