Måndag iiigggen

Kamomill te för att komma till ro tror jag inte fungerar ett dugg på mig, jag kom inte till bättre ro och jag sov inget bättre alls i natt. Bara en massa vridande och sen upp och kissa. Suck.
Kisen och Smulan hade skoj i morse kan jag lova, dom rev en massa saker. Så min fina ram som jag fick utav Tim i alla hjärtans dag present tog Kisen självklart sönder, och jag blev sååå ledsen. :( Tyckte verkligen om den ramen.
Steg upp vid 9, åt frukost, duschade och gjorde mig iordning sen blev det att kolla reprisen på One tree hill som jag missade igår. Självklart tyckte jag att det va så bra och rörande så jag satt och bölade igenom pogramet, vilket jag gör varje gång.
Jobbat idag, sen blev det hem och äta lite mellanmål och skriva handla lista. När Tim kom hem blev det att vänta på Tims pappa, sen åkte vi ner till Jysk där vi skulle handlat en lampa till bebisens rum med nalle puh på, men den va nog inte så bra så blev ingen sån.
Sen dinomin för att handla nappflaska och vidare till Willys där vi veckohandlade.
Väl hemma blev det att laga middag blodpudding, stekt potatis och bacon, sen vila.
Tog tag i att rensa ut bland skorna. Tim har inte så många skor och va inte många han behövde slänga, men jag har många skor och använder knappt hälften, men det är så deprimerande att slänga skorna. Dom har ju oxå känslor eller?! ;) Va duktig och slängde iaf 4 par.
Skrivit matlista för denna veckan och nu kollar jag på svenska hollywoodfruar. När Tim är klar med disken ska han massera min mage med havandeskaps oljan, det är så mysigt och det tror jag våran Knubbis oxå tycker :)

Ida om Klantig nr 1:Jag har hört att det inte bra att basta när man är gravid? Fast det är klart alla säger olika. :)
Ja precis alla säger olika och man vet ju kanppt vad man ska kunna lita på. Men många sidor hävdar att så länge man se till att ha vätska i sig och inte överdriver med bastandet så ska det inte vara någon fara. Och när jag har pratat med barnmorskan om att jag tycker om att basta har hon aldrig sagt att jag ska låta bli och det antar jag att hon hade gjort om det inte hade varit bra. Så jag fortsätter basta i måtta:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback